Asortiman roba i usluga

Neprekidni razvoj automobilske industrije postavlja složen zadatak kontinuiranog širenja i optimizacije asortimana.
Analizom potreba po modelima vozila definišemo artikle koje je neophodno uskladištiti kako bi u svakom trenutku obezbedili dovoljno dobru raspoloživost.
Tokom 2016. godine broj artikala u našem asortimanu je prevazišao 100.000 i u proseku se uvećava za oko 3.000 godišnje.
Osnovni kriterijum pri izboru proizvoda je održavanje sledećeg balansa:
Vrhunski kvalitet / dovoljno dobra cena
Poštujući takav pristup u biranju proizvoda, neminovno stižemo do toga da je naša ponuda u ogromnoj većini sačinjena od brendova koji su najzastupljeniji na zapadnoevropskom tržištu.
Osnovni kriterijumi za uvođenje nove usluge:
- Da li će usluga biti korisna za servise koji sarađuju sa nama?
- Da li će vlasnik vozila ukupnom uslugom moći biti još zadovoljniji?
Neke osnovne usluge su:
- Savremena informatička rešenja za identifikaciju delova
- Višestruke mogućnosti ostvarivanja komunikacije sa prodajnim osobljem
- Isporuke na adresu po potrebi
- Pomoć u promociji i organizaciji marketing aktivnosti
- Servisni koncepti
Članstvo u Delmax klubu
- je usluga koja se odnosi na vlasnike vozila, bez obzira da li je reč o pravnim ili fizičkim licima.
- Korisnik ove usluge dobija određene popuste pri kupovini potrebnih proizvoda, a mi čuvamo podatke o vozilu koji nam koriste da optimizujemo potrebne zalihe u prodavnici.
- Korist za servisera je što ćemo mi, u trenutku vršenja potrebnih radova na tom vozilu, najverovatnije imati raspoložive potrebne artikle, te se servisiranje vozila može brzo završiti.