Asortiman roba i usluga

Neprekidni razvoj automobilske industrije postavlja složen zadatak kontinuiranog širenja i optimizacije asortimana.
Analizom potreba po modelima vozila definišemo artikle koje je neophodno uskladištiti kako bi u svakom trenutku obezbedili dovoljno dobru raspoloživost.
Tokom 2016. godine broj artikala u našem asortimanu je prevazišao 100.000 i u proseku se uvećava za oko 3.000 godišnje.

Osnovni kriterijum pri izboru proizvoda je održavanje sledećeg balansa:

Vrhunski kvalitet / dovoljno dobra cena

Poštujući takav pristup u biranju proizvoda, neminovno stižemo do toga da je naša ponuda u ogromnoj većini sačinjena od brendova koji su najzastupljeniji na zapadnoevropskom tržištu.

Osnovni kriterijumi za uvođenje nove usluge:

  • Da li će usluga biti korisna za servise koji sarađuju sa nama?
  • Da li će vlasnik vozila ukupnom uslugom moći biti još zadovoljniji?

Neke osnovne usluge su:

  • Savremena informatička rešenja za identifikaciju delova
  • Višestruke mogućnosti ostvarivanja komunikacije sa prodajnim osobljem
  • Isporuke na adresu po potrebi
  • Pomoć u promociji i organizaciji marketing aktivnosti
  • Servisni koncepti

Članstvo u Delmax klubu

  • je usluga koja se odnosi na vlasnike vozila, bez obzira da li je reč o pravnim ili fizičkim licima.
  • Korisnik ove usluge dobija određene popuste pri kupovini potrebnih proizvoda, a mi čuvamo podatke o vozilu koji nam koriste da optimizujemo potrebne zalihe u prodavnici.
  • Korist za servisera je što ćemo mi, u trenutku vršenja potrebnih radova na tom vozilu, najverovatnije imati raspoložive potrebne artikle, te se servisiranje vozila može brzo završiti.